Skip to main content

Kombinera även med telefonpassning 

Svarsservice, telefonpassning, extern växel, callcenter. Det finns många olika termer. Vad det innebär egentligen är att ett företag tar extern hjälp med att besvara samtal. Att få en bättre tillgänglighet helt enkelt.

I praktiken Innebär det att vi hjälper företag att svara i telefon när man själv inte hinner eller kan. Svarstjänster är ett utmärkt sätt att förbättra ditt företags tillgänglighet och kundservice. Vi erbjuder många olika tjänster som kan skräddarsys efter dina specifika behov. Det finns många olika anledningar till att nyttja en sådan tjänst. Exempel på detta kan vara:

  • Det ringer så mycket så att det ibland är svårt att vara tillgänglig för att själva kunna svara.
  • Du vill inte missa något viktigt samtal som i även kan innebära en förlorad affär eller skapa en missnöjd kund som inte får svar på sina frågor.
  • Du vill kanske också undvika att prata med säljare som erbjuder produkter och tjänster som inte du inte har behov av.
  • Era mål är höga och ni vill erbjuda kundservice och tillgänglighet som alltid ligger så nära 100% som möjligt.

Flexibla öppettider

Vi har kunder som nyttjar vår tjänst för en av dessa anledningar, men likväl kunder som användare oss i kombination för alla dessa punkter. Vi ser till att våra telefonister är pålästa om alla våra kunder, vi svarar i snitt på 10 sekunder och kan hjälpa dig dygnet runt om du har behov av det. De flesta anlitar oss för kontorstider 8-17.

Vi löser dina unika behov

Alla kunder är unika och behöver olika typer av hjälp. Därför gör vi alltid en intervju innan uppstart för att säkerställa dina behov. Hur ska vi svara? Ska vi svara direkt eller när du/ni inte kan? Ska vi koppla samtal eller skicka meddelanden? Det är viktigt att du är tydlig så att vi känner till allt vi behöver veta så att vi kan hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

Svarsservice är kostnadseffektivt

En svarsservice är ett otroligt kostnadseffektivt komplement för att säkerställa en bättre tillgänglighet och tryggheten med vetskap om att man aldrig missar ett samtal. Den genomsnittliga kostnaden för en svarstjänst är mycket lägre än du kan tänka dig. Vad är det värt att få sinnesfrid och den förbättrade tillgänglighet som det innebär att inte vara orolig att kanske riskera att missa ett viktigt kundsamtal eller helt enkelt slippa en slarvig telefonsäljare? Vad är det värt? Fundera en extra vända innan du kontaktar oss. Välkommen!